hoppträning!

Idag var det dags för hoppträning igen - kul! Det gick riktigt bra, lille vän fick hoppa studs för första gången. Det var som om han hade gjort det 100 gånger förut! Han är ju otroligt rolig och lättsam på det sättet :) Idag svarade han riktigt bra framåt och hoppade fint, det är verkligen bra att vi börjat hoppa åtminstonde lite högre för det känns som att det är först nu som han börjar hoppa lite. Men hindren måste säkert ligga på en meter eller lite till för att han verkligen ska hoppa. Vem vet, vi kanske hinner dit också ;)

Anywho så jag har nu gjort en urfräck liten film - jag kör liksom inte med några effekter eller ljud ;)
Dock blev jag lite besviken när jag såg filmen för det kändes mycket häftligare än det såg ut, men det gör inget. Har märkt mer och mer att han är i hindren och touchar, det är inte bra. Fast det kanske också blir bättre när vi kommer upp på lite högre höjd? I vilket fall som helst så hoppade han ju bättre efter att han rivit - han hatar att riva :p


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tyckte det såg jättebra ut Matilda!! :))

2011-11-03 @ 14:09:36
URL: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad kul :) ha en bra kväll! :)

2011-11-03 @ 22:47:12
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0