KM 2011

Imorgon är det dags att inleda KM helgen! :) Hoppning imorgon, ryttarfest på kvällen och dressyr på söndag. Jag och Baxter deltar inte i KMet i hoppning eftersom vi hoppar en för låg klass, men på söndag blir det en LB:2 och ett litet försök till att försvara vår titel från förra året. Fast jag bryr mig inte så jättemycket om det, jag hoppas mest på att vi ska få till bra rundor. Om vi kan förbättra något från förra helgen så är det bara ett plus - men förhoppningsvis är han lite mindre taggad eftersom han nyss tävlat dressyr och dessutom hoppat dagen innan :)

Idag skrittade vi ute i kylan, jag hoppade upp och satte mig på täcket bara. Han var riktigt pigg! :)
Efter smorde jag sakerna och fixa lite, har kommit på en outfit som är så in i helvete matchig så jag gjorde ett litet kollage ;)



Imorgon kommer reslutat och förhoppningsvis film och bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0