trötta fötter!

har varit på ponnytävling hela dagen idag, stod på banan alla klasser. det gick riktigt bra och det mesta flöt på :)
nu har jag dock otroligt trötta fötter som stackars Per får massera ;) imorgon är det samma sak fast storhästar som ska hoppa runt, det är ju faktiskt mycket roligare att titta på! dessutom ska Per vara med och hjälpa till också, Braxter får vila hela helgen eftersom jag har fullt upp ändå.

jag vill också tävla! och så vill jag att pappa ska lyckas få över alla gamla tävlingsfilmer till dvd format, då skulle jag kunna lägga upp massa skoija filmer här :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA, det finns nog rätt många filmer där som gärna får stanna på VHS så att ingen någonsin kommer åt att se dem ;)

2011-11-05 @ 23:47:30
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0