1 november

Hallå!

Börjar inte förrän 13 idag så jag har haft en seg och slö morgon här hemma, Per är i Ljustorp och skor. Men jag har iallafall varit ute och gett hästarna lunch och plockat ihop lite i stallet. Tog in alla saker som jag har haft till Carolina, eftersom jag inte rider henne mer så vill jag inte att mina saker ska hänga där ute och blir fula. Men det kändes riktigt sorgligt att plocka undan allt. Det är ett jobbigt avslut, tycker synd om henne som bara går i hagen nu, men jag har verkligen inte tid att hålla igång henne heller. Speciellt inte när det inte finns något riktigt syfte med det. Jag kommer aldrig ha den tiden det krävs för att försöka få till henne på travet, dessutom har jag tappat tron på att det ska funka också. Det känns som ett misslyckande - vilket är det absolut värsta jag vet. Fast egentligen så vet jag att jag faktiskt gjorde ett bra jobb med henne, vi kom ju ändå en bit på vägen.



fina, lertokiga häst!

Nu ska jag försöka sätta fart mot stallet, ska in på arbetsförmedlingen på vägen dit också. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0