Baxter är en nakenfis!

Idag rök allt lurv från Baxter, han var riktigt snäll att klippa. Vi hade bara bomull i öronen på honom, förra året fick vi bremsa honom och han var lite bråkig. Idag blev han lite otålig på slutet bara men i övrigt skötte han sig exemplariskt :) Men jag är alldeles för dålig på att klippa snyggt! Det är tråkigt, men man klipper ju kanske bara en eller två gånger per år och då är det svårt att bli bättre. Det vore bra om man fick chansen att träna oftare men jag skulle inte våga klippa någon annans häst :p

Tog en bild medans vi höll på men tydligen kan jag inte föra över bilder från mobilen till datorn... verkar inte så intelligent men tanke på att det ska vara en smartphone, måste undersöka detta vidare. Men inte ikväll :)

Föreläsningen på Bergsåker ikväll med Anders Lindqvist var inte alls vad jag hade väntat mig. Trodde vi skulle få lära oss massor om exteriör, avel eller träning. Men han berättade med anekdoter om hästar och travmänniskor som fanns för 10-30 år sedan. Men kvällen var rätt okej ändå, lite roligare än att sitta framför tvn jämt ;)


det får bli bild på lill-snygging idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror att han stod en eller två boxar längre ner :)

2011-10-21 @ 08:31:14
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0