Idag är jag

Hej!

Idag är jag ledig, vilket i detta läge endast kan innebära en sak - ÖKA FARTEN!

Vårt hem är Bagdad, det ser ut som ett stort bombnedslag. Lösning  - storstäda! Dock är det inte bara inomhus det finns en del att pyssla med, är en hel del saker ute som ska göras också. Och jag tänker börja nu!

Dagens to-do :

Plocka ner två sommarhagar
Dammtorka, plocka ihop, dammsuga, skura golv
Köra bort allt skräp såsom kartonger, papper och pant
Tvätta massa maskiner
Göra något med Clarius, gå igenom transporten eller tömköras kanske?
Borsta Happy
Laga mysig middag åt mig och Per som är lediga tillsammans
Fixa matlådor tills i veckan


Jag har säkert glömt något - anywho vi får väl se vad jag kan kryssa över senare idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0