jordskredsseger!

Hej,

det gick så sjukt bra att rida idag!! Vi skulle ha en demo för REAL eleverna. Jag tog Baxter, Anneli red Bolzano och Elin hade Ricken, fick mest rida honom riktigt rund i formen och jobba med sidorna. Vi visade lite skolor, och vips! Högersidan var som smör i mina händer, det var en helt fantastisk känsla efter allt stök och bök jag haft med den :) Och i galoppen bytte han inte en enda gång, kunde rida en hel långsida utan att han klämde in något byte. Var på moln efteråt, nu hoppas jag verkligen att jag kan hitta känslan mer och få till galoppen lika bra. Då är vi verkligen på g inför stundade klubbmästerskap :)

Efter det åkte jag och Elin hem till mamma, käkade och bytte däck på bilen. Fick hjälp av pappi så det var ju bra, nu kan vi susa fram lite säkrare i lilla bilen. Sen var det dags att åka tillbaka till stallet igen för möte med tävlingssektionen. Det känns som vi har ganska bra ideér och ambitioner. Hoppas vi kan få igång bra saker nu framöver :) det känns bra iallafall!

Imorgon är det dags för tisdagsaktiviteterna, alltid bra saker på gång på tisdagar! Brax ska knata ut i naturen och mysa lite, det blir säkert en bra dag. Det känns så nu iallafall


man måste älska hästar!

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

sv: Tack så mycket :D jätte roligt att höra :D

2011-10-25 @ 19:38:59
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0