klart, slut

dagen är till ända, har varit en skön dag. Förutom att jag höll på att frysa ihjäl ett tag på Kungsnäs :p

Red ut barbacka på Baxter, igår när vi red för Anneli fick jag träna på att titta på mankammen för att se när hästen ärligt ställer igenom sig i sidan. Micron ville gärna fuska och bara tippa huvudet på sne. Baxter vill ju inte ställa igenom ärligt till höger så idag passade jag på att titta hela tiden på mankammen när jag bytte ställning från vänster till höger, det gick rätt så bra med högersidan idag. Försökte också att böja honom riktigt mycket åt båda hållen utan att han började gå på dubbla spår. Han vill gärna vara rätt så rak i sidorna så vi måste vara noga att böja igenom honom mycket! Försökte tänka på min sits också, det är ju lite bra när jag har träningsvärk mellan skulderbladen, då vet jag att jag har axlarna i rätt position när det gör ont ;)

Imorgon kommer Jenny hit! Vi ska titta på hoppande ponnys och dricka varm oboy på läktaren :)


Jag och Jenny på hennes hästar, Tanja och Datte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0