Morgonsur

God morgon,

jag ogillar verkligen den frasen..har alltid gjort. Kan kanske ha att göra med mitt fantastiska morgonhumör - det är aldrig bra, har aldrig varit bra - men jag hoppas att det nångång kan få bli det.  Just nu känns det som jag kommer vara såhär anti hela dagen, men det går förmodligen över strax. Och då, när jag är mitt vanliga, lite gladare jag, ska det hända en del saker :)

Kupido ska röra på sig, Baxter ska trimmas ( varför, varför har jag sagt att jag ska ta dressyrsadeln?!) Elmer och nya Räven ska tittas på. Och så ska vi gå på möte, egentligen skulle vi ha åkt upp till Sollefteå idag för att vara med på mittsvenskas distriksttävlingsmöte. Men det flyttades till Timrå, väldigt bekvämt för oss :) Syster ska representera sin klubb så hon kommer också - hurra!



älskade häst, varför kan vi inte få Helena att förstå att du bara vill vara en hoppehäst? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jotack, ditt morgonhumör känner vi till ;)

2011-10-18 @ 16:05:25
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0