Up to Date

Har varit ute och ridit en sväng med Jenny, jag fick ha Datte och hon red på Tanja.

Tanja heter egentligen Catania, hon är född -87, Jenny var medryttare på henne för ett par år sedan och nu har hon fått låna henne för att ta ett föl. Hon betäckes i somras och är konstaterad dräktig med förra årets bruksprovsvinnare Cohiba. Det blir spännande att se va som tittar ut, men först och främst håller vi alla tummar för att allt ska gå riktigt bra :) Men Tanja har haft flera bäbisar förut så hon är en klok dam.


Här är vi alla fyra ute och fiser runt barbacka på storskogen


ordning och reda på grejerna i stallet!


Datte har en vit fläck under hakan - det är lite gulligt :p

Nu packar jag och mamma ihop och åker hemåt strax. Per jobbar natt så jag får vara ensam ikväll, ska hämta hem Happy från pappa direkt när vi kommer hem för jag har längtat efter henne :) Imorgon ska jag vara ledig ifrån stallet, Per och jag ska ha en stor hemma-fixar dag. Tänkte försöka tjuvstarta redan ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finaste fuxarna :)

2011-10-16 @ 23:13:44
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0