Baxter hoppar

Hallå!

Tänkte försöka dra igång någon sorts aktivitet här igen :)

Idag hoppade jag en klass med Baxter på klubbtävling, hade inte ridit honom på 1,5 vecka eftersom jag har varit borta. Men Helena och Emelie har ju ridit honom, han skötte sig jättebra på tävligen. Var verkligen framåt och tyckte det var roligt så det var jättebra!



Nu är jag hos Elin och slöar, ska hemåt strax. Imorgon ska jag och Per hålla på med småhästarna hemma, två ska verkas och så hoppas jag att vi kan göra något med Clarius också. På måndag börjar praktiken på stallet med Anneli igen!

Ska försöka lägga ut lite bilder från Irland och vårt besök i Stugun framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0