långkalsongspremiär!

Hej,

idag verkar bli en väldans seg dag. Hade sovmorgon tillsammans med Per, nu är jag hos mamma och väntar på att klockan ska bli lite mer. Då ska vi till Ljustorp för att kolla på Pers match, sen åker jag förbi stallet på vägen hem och pysslar lite, eftersom han fick vargtänder utdragna i onsdags så ska han vara utan bett några dagar så han får vila idag med - trist.

Får se vad som händer ikväll, Per ska på lagfest så jag och Hap the Snap är ensamma. Borde försöka samla kraft för att svischa runt som en städ-tornado i vårt hem. Vi får väl se hur det går! :)



Fin bild på mig och Repit som Lilly Blomqvist tagit. Skulle ha varit ett maffigare hinder bara ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hackamore?

2011-09-17 @ 18:47:23
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0