Om fredagen

Hej,

idag är jag nästan helt ledig, tror alltid att det ska bli så skönt att vara ledig - men inser varje gång att det är skittråkigt. fast det kanske är bra ändå? jag vet inte..

Igår hade vi ganska mycket att göra. först utsläpp, red lektion på Rick, fattade verkligen nada av den hästen! :p Har idag också belönats med en riktigt mysig träningsvärk, i min rumpa. Vad är det med mig och träningsvärk i rumpan? Efter vår galna Irlandridning hade jag också det... känns typ som ena sittbenet är inflamerat eller liknande. iallafall inget bra tecken att det bara är ena, måste sitta som ett arsle på mitt arsle för att lyckas med det. Fy på mig! 

Efter det red Helena ut på Baxter en sväng, han har blivit omskodd med kilsulor så han måste ta det lugnt ett tag för att vänja sig. Så jag och Elin hängde på med karantänhästarna. Väl tillbaka från skogen sprang vi in i ridhuset där Annelie hade selat Musse för att vi skulle prova köra honom. Skitkul var det!


Här är jag som ponnykusk, hoppas Per blir stolt över mig nu ;)

Efter det hade vi sitsträning med elever från Ala, det var riktigt roligt. Fyra roliga och härliga tjejer var det som kom, perfekt för mig att få träna på att ha lektion med så lättsamma elever :)

Skulle skritta Kupido också men han var en time ticking bomb så det kändes lite farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0