Dagens 2 I-landsproblem

Hej,

börjar jobba kl 11 idag så jag har lite morgonmys med världens vackraste hund idag :) Har hunnit köra dammsugaren ett varv och vädrat sängkläder också. Fast dagen till ära har jag två riktigt besvärliga I-landsproblem ;

nummer 1 - det är skönt att börja jobba lite senare. Man hinner pyssla och fixa lite hemma innan man ska iväg, vakna till ordentligt och sådär. Men, man hinner också gruva sig inför att åka och jobba, hinner tänka igenom allt man skulle kunna gra istället. Och så slutar man också senare.. Aldrig nöjd ;)

nummer 2 - igår ringde de från Höganäs om att vårt kakel kommit hem! Tänkte åka och hämta det idag före jobbet och då också så lämpligt äta en Subway-macka före jobbet. Men nej, Peter hade ärenden in till stan idag så han skulle hämta upp kaklet. Typiskt! Har ju känt lukten och smaken efter den där mackan sedan igår... Aaaldrig nöjd ;)

Men men, jag lever och jag är frisk. Får försöka göra något vettigt av den här dagen ändå :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kanske kan ordna leverans av Subwaymackor till oss imorgon..?

2012-04-13 @ 10:50:37
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0