Hallå, jag är här nere!

Jag har visst tagit ett kliv ut för någon jävla kant och kommit ner i en svacka. Mina senaste dagar har bestått av sova - vanka runt som en zombie - sova. Ogillar när det blir såhär, inatt drömde jag en så sjukt otäck dröm att alla i min familj gick bort. Att jag var helt ensam kvar, i drömmen så grät jag tills det inte fanns några tårar kvar och imorse när jag vaknade så kändes det i kroppen och huvudet precis som om jag skulle ha gråtit så på riktigt. Obehagligt. Känns som jag aldrig riktigt kom igång efter det uppvaknandet idag. Just nu sitter jag i köket och försöker svara på frågor om skelettet och muskler. Det går sisådär. Blev otroligt mamma-sjuk idag efter drömmen, mamma och Hasse är ju utomlands och har det bra, men jag längtar till helgen när dom kommer hem igen! :)

Igår hade jag iallafall en bra dag för mitt lite ledsna sinne, fick chansen att åka med det härliga "Sören-gänget" Anna, Jennie och Frida på lite studiebesök hos stuteri Salmon Bay. Det var kul! Vilka fantastiska hästar och vilket fint ställe :)
Blev riktigt kär i en urtjusig 3-års hingst. Också inspirerande att prata med Annete och höra om hur hon jobbar, har utvecklat sin uppfödning och vad otroligt mycket tanke, arbete och känsla som ligger bakom. Man har så otroligt mycket att lära och jag längtar efter att få lära mig så mycket som bara går!


Mitt lill-hjärta har iallafall massor av energi som hon gör allt för att överföra till sin matte, det är mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0