Hej,

ny dag, ny vecka.

Snart ska jag bege mig mot skolan och försöka lära mig något :) Gick ju och la mig strax före 21 igår, men känner mig faktiskt inte lika pigg som jag hoppats ändå, men kommer nog igång framöver dagen. Per har jobbat sin sista natt så jag ska väcka honom sen efter lunch. Hoppas på att vi ska hinna snygga till lite här hemma, kanske gå och och fixa med små hingstarna eller åka till Ikea och köpa en grej till köket som jag hoppas ska kunna lösa vårt bekymmer med fläkten.

Ikväll ska jag upp till stallet också, ska rida Baxter :) Får se om det blir ute eller inne, beror på vädret men just nu är det halvfint iallafall. Hoppas molnen försvinner iväg så solen kan vara framme hela tiden! Efter Baxter kommer Sören att komma upp till stadion, Per ska slå på honom en tappsko och sen ska han också få röra lite på sig - äntligen är han hel och fräsch igen :)

Den här veckan kommer jag också att nervöst gå runt och vänta på ett brev - har jag tur kommer det så fort som möjligt så pinan blir kortare :p


Igår stod jag och borstade bort en biljard hår från den här lilla lurvtussen, längtar
efter att alla hästarna ska få fin, blank sommarpäls och springa i sina sommarhagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0