Ponnyryttare

I söndags hade jag turen att få låna en ponny som står i Jennys stall, jag som älskar att få rida ponny, hehe.
En 14-åring c-ponny valack vid namn Cocos, det är en kille som heter Albin som äger honom. Och hjälp vilken roligt ponny! Han var mjuk och fin, det gällde bara att få honom fram för skänkeln och sedan försöka behålla ett jämt stöd i munnen. Jag ville knappt sluta rida :p

Det är lite rörigt filmat ibland, vi surrande och fnissade lite medans och då kan det bli lite så :) Jag ska dessutom få rida honom igen när jag kommer upp - hihi!

Här kommer lite film - visst ser jag inte galet lång ut på en c-ponny va? ;D Tur att man aldrig kommer växa mer, gäller bara att hålla valkarna borta så kan jag rida lite ponny föralltid :D

Observera gärna att jag försöker göra ett byte men får inte till det - så då struntar jag i det och galopperar vidare i förvänd istället, haha!



Har dessutom rätt mycket bilder på både Datte och ponnyn, ska lägga ut några lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0