April 1, 2012

Är det såhär det är att bli gammal? Jag fattar ingenting, nyss satt jag här och var förvånad att det redan var dags för tordag, och nu har hela helgen gått? :S

Jenny och Lillen kom hit igår morse, vi startade med att åka iväg till Birsta - vilket en miljon andra människor också gjorde. Det var hemskt.. Men men, ändå roligt att vara alla tillsammans :) Per och jag handlade en vin hylla till nya köket och jag hittade en jättefin skjorta på Lindex. Det kommer troligt att bli en ridskjorta, tycker det är supersnyggt! Fast det känns så väldigt "uppklätt" så vi får se om jag vågar ha den :p Annars funkar den ju fin fint civilt också.




På kvällen åt vi middag hos mamma och Hasse, blev en tidig kväll. Idag har dagen sprungit iväg! Började med att gå ut imorse och Per fick sätta upp en till tråd längst ner vid marken på Jättens hage. Den underbara sötnosen har nämnligen börjat rymma - varje dag, flera gånger varje dag. Haha, han är så rolig! Sen åkte vi tillsammans med pappa, Eva, Jenny och Lillen till farmor och farfar. Firande farfars födelsedag en dag för tidigt eftersom jämtlandsfolket var hemma :)

Nu på kvällen har vi haft en otroligt uppslutning med hjälpande människor i köket, fast det är väldig tur för oss att vi har föräldrar som är duktiga på att snickra, skruva, och koppla :) Nu ska vi alldeles strax sova. Imorgon ska jag iväg till skolan och dissikera en njure och sedan direkt till Granngården.


världens bästa Jet Boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0