Varför måste man ha en rubrik?

Hej,

även denna dag lider mot sitt slut, jag försöker få ordning på kroppen (alltså det jag måste kunna om kroppen) till provet imorgon. Det går sisådär - Per har försökt vässa mig med förhör, det har funkat ganska bra förutom när han tjafsar om min handstil ;)

Dagen har bestått av skola, besökte fantastiska farfar på sjukhuset vars cancer inte är bra. Det var jobbigt, men kändes ändå bra att få sitta där ensam med honom och bara prata, han höll min hand hela tiden. Jag hoppas verkligen att han ska bli lite piggare och åka hem till farmor igen ♥ Åkte hem med ett något tungt sinne till min fina Per och Happy. Försökte plugga lite och for sedan till stallet. Emelie hoppade några språng med Baxter idag inför klubbhoppningen på lördag, hon ska hoppa med honom den här gången :) Dessvärre fick hästa skrället ett litet bryt - tvärnitade och girade åt sidan så Emelie gjorde en ganska snygg avsittning. Men ingen skada skedde så hon hoppade bara upp igen. Baxter var riktigt glad och nöjd och såg vissa stunder ut som en riktig kung!

När jag kom hem var mammi och Hasse här, var skönt att bara få sitta och prata med dom lite. Nu ska jag försöka gå igenom det här med hjärnan igen innan Per kommer hem från träning, då blir det nytt förhör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0