Dagens

Idag har återigen varit en slö dag, men jag har ändå fixat med en del saker på "att göra listan".
Började dagen med att åka ner till mamma för att återlämna hennes bil, Per kom och hämtade upp mig där efter att han skott en häst i Bergsåker. Vi åkte tillsammans till THF där han släppte av mig, fixade mockningen och vatten i hagen åt Braxen och tog sen in honom för premiärtur! Han har ju haft lång, långledigt precis hela sommaren. Han är ju verkligen hur snäll som helst att rida på med har jämt haft lite trassel med sadelgjordstvång, så det var ju lite intressant att se hur det skulle gå när det var så länge sedan sist. Jag hann inte riktigt klart innan Per hade skott och kom tillbaks för att hämta mig så Per fick göra oss sällskap ut på en liten tur - och det gick riktigt bra, skönt :)
 
Efter att vi köpt med oss lunch hem till mamma och blivit kvar där ganska många timmar så började jag röja bland mina kläder här hemma, har påbörjat lite packning och sådana saker. När stallet var klart så tog jag och Per med oss Happy och Datte ut på en kvällspromenad i skogen :)
 
 
Bilder från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0