Det sista nya

Tröja från Hööks och ridbyxor från EuroStar, köpta på Grafströms
(har laddat hem Picasa, ska försöka bli kompis med det och kanske göra lite snyggare saker än i paint)
 
Nu jag har shoppat klart med ridkläder! Känner mig nöjd och har allt jag behöver, det enda som fattas mig är en bra sprt bh och gummistövlar :) I början när jag fick beskedet att jag faktiskt kommit in så fick jag lite lätt ångest, såklart jätteglad och stolt. Men  samtidigt livrädd och undrade vad jag egentligen gett mig in på, det har som tur är släppt lite nu. Just nu kan jag längta efter att få åka ner och komma igång och det känns pirrigt förväntansfullt :) Jag vet dock att jag kommer ha en rejäl dipp när det ska packas och sägas hejdå men just nu försöker jag njuta av den här känslan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig Tilda :)

2012-08-04 @ 11:00:15
URL: http://elinnordmarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0