Det tar sig

Ännu en dag går mot sitt slut - vad är det som händer egentligen? Fast jag har i och för sig haft bonus fredag idag eftersom jag var bombsäker på att det var fredag hela dagen igår. Tror att jag gick vilse i huvudet då fredagsridningen nu har blivit torsdagsridning. Lill-hjärnan har svårt med förändringar ;)
 
Anywho, idag har jag faktiskt tagit små steg framåt i mitt fixande och packade. Har skeppat iväg två kartonger till mamma, de ska maganiseras där tills det är dags för avfärd. Den ena innehåller vinterjackor, regnbyxor och underställ. Den andra sängkläder, handdukar och lite annat. Har också haft skovård - putsat mina "civila" vinterskor, graningekängor och reservridstövlarna.
 
Här är mitt A-lag
Mountain Horse Richmond High Rider stövlar & GPA hjälm
 
Och här har vi B-laget! Alltid redo som reserv om, gud förbjude, någon i A-laget skulle skadas
Nubück stövlar och hjälm - båda ifrån Hööks
 
I helgen blir det hovvård här hemma i stallet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0