En lång dag

Det här dagen har verkligen varit lång :)
 
Klev upp imorse och åkte till stallet, red Frasse för Anneli på morgonridningen. Det gick jättebra - jag kom ihåg hur man  gjorde. Hade riktigt bra koll på bogar, sitsen och hjälper. Sen släppte jag ut Wille i hagen när Per skott honom klart, bytte vatten åt Baxter i hagen och fick syn på dom här godingarna som var helt utslagna i värmen :)
ponnyvalckerna var riktiga tröttmössor!
 
Från THF till Lögdö för att rätta till en sko på en ung herre som precis har fått skor, svårt att hålla koll på fossingarna i början! Vidare för lunch och sedan till travshopen för att köpa skor. Hem till duschen och vidare till Birsta för ett besök hos optikern, blir glasögon för mig framöver... typiskt! Fick iallafall förstklassig hjälp att välja ut två par av Elin och mamma. Sen susade jag och mamma runt och fixade lite småsaker innan avfärden om ca 2 veckor.
 
Väl hemma igen så tog vi det lite lugnt i solen sen stack vi ut och sprang en stund, men det behöver vi inte gå in närmare på ;) Nu på kvällen blev det en hastig resa in till Bergsåker då vår granne glömt lite utrustning till sin starthäst hemma. Nu är det soffmys och snart sängen - kommer jag att kunna gå imorgon? Den som lever får se :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0