Hurra!

Fick besked idag om att jag får ett eget rum direkt nere i Flyinge :) När jag ringde runt och sökte boende så var det redan fullt nästan överallt, tillslut fick jag tag på ett boende men då skulle jag ha delat rum med någon i min klass i ca 5 veckor innan vi kunde få varsitt. Känns skönt att få sitt eget direkt så kan man göra sig lite hemma på en gång.
 
Annars så rullar det på här uppe i Stugun, imorse hade en av katterna lagt en död fågel utanför gästrummet - precis det man vill se direkt när man kliver upp på morgonen. Hästarna har gått ut och in, fått mockat och vi har gosat med dom. Jag fick tag på Calibras söta, söta lilla mule och gav henne en riktigt härlig puss - då fick jag en riktigt sur min tillbaka, haha! Första gången hon la öronen lite åt en människa, jag är sårad. Men nu har hon också talat om vart gränsen för vår lilla relation går så jag får väl helt enkelt rätta mig efter det.
 
Ååh, hur ska man kunna låta bli? Sötaste sötmulen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0