Kvällsblogg

Hej,
 
har varit stiltje här några dagar nu. Blir liksom inte massa saker att uppdatera om när jag mest haltar runt. Fast jag är mycket bättre nu ändå, har fortfarande lite ont och svullnaden är kvar men idag har jag varit på jobbet iallafall. Dock var det nog inte optimalt för nu känns det lite sämre och vänster knä gör ont, har säkert vägt över och belastat det för mycket - typsikt. Idag hade jag tänkt rida men Anneli dök upp och lånade honom istället, är grymt ridsugen men det är nog bara bra för tassen att vila en dag till! Datte hade skött sig fint :)
 
Imorgon är jag ledig igen, det tror jag blir mycket bra. Per är också ledig så planen är att bara vara tillsammans hela dagen :) Vi ska ge iväg på lite ärenden och det blir några hästaffärer, köpa mat åt lilla hunden och annat pyssel. Nu har jag fått hem nästan alla böcker till skolan också och idag skickade jag det påskriva kontraktet för mitt boende. Det känns lite kul att det faktiskt drar ihop sig men försöker ändå att inte tänka allt för mycket på det utan vara här och nu. Vill njuta så mycket jag kan av allt här hemma innan det är dags!
 
En del av mina böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0