Natt!

Nu är det natt på Storberget, inte bara för att vi ska upp i hyffsad tid imorgon utan också för att det är kolsvart ute. Usch, jag ogillar mörker starkt. Men men, imorgon ska jag iallafall få svart på vitt hur, förmodligen pissdålig, formen är efter sommaren - ska träna för Anneli. Fast det ska såklart bli jättekul att komma igång och trimma med någon som piskar en ;)
 
Imorgon är det fräckaste Frasse som jag ska rida, hade ingen riktigt bra bild på honom på nya datorn men har är han iallafall med på uteritt, bilden är från praktiken när vi satte igång honom och Elmer. Vickan på Frasse, jag och Baxter. Det är Elin som står för fotograferandet och jag är rätt säker på att det är Elmer som är hennes kompanjon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0