Stallet klart - mot badet!

Nu har jag varit ute och fixat klart, ibland går det hur fort som helst att fixa där ute och ibland känns det som man aldrig blir klar :p Men Per kom hem medans jag höll på så jag fick hjälp, vi har ju inte den lyxen att ha vatten i stallet så det är lite pyssel med vattnet. Tur iallafall att vi har låånga vattenslangar, men jag är ju en svagfis med dålig nacke så lyfta in hinkarna till boxarna får Per göra. Bytte vatten åt hingstarna ute också, vi byter alltid vatten ute åt allihopa varannan dag. Fast just nu har vi kommit i otakt sen pojkarna bytte hage så imorgon är det dags att byta i de andra hagarna.
Rent vatten kommer här! - fast bilden är åt fel håll :p
 
Passade på att gosa med snyggingarna också! Clip är nog faktiskt den snyggaste av alla hästarna på Storberget - han är så lik sin pappa :)
 
Nu tänkte vi sticka in till stan och vara på Himlabadet ett tag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han är en riktig liten snygging :)

2012-08-19 @ 18:57:52
URL: http://jav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0