Dagen

Som ni såg i förra inlägget så hade jag lyckats glömma min hjälm hemma idag, kom på det precis när jag svängde in på parkeringen hos Baxter. Det är lätt att det blir sådana misstag när man far fram och tillbaka mellan olika stall. Jag har ju egentligen en till hjälm men jag tycker så mycket om min GPA så jag vill alltid ha den.

Så jag fick ta en promenad med Baxter istället, övervägde först att tömköra honom men jag hade lite tajt med tid och så ville jag hellre att han skulle få komma ut i friska luften än vara i det tråkiga ridhuset. Han verkade rätt nöjd :) När jag var klar hos honom susade jag och gröna bilen vidare ut till Sören, red tillsammans med Frida och Marksman i paddocken. Det gick ganska bra, han var inte alls lika på som han brukar vara, snarare lite halvtjurig. Lyckades bättre med galoppen idag också :) Och dessutom så blev han lugn snabbt efter galoppen, lite framsteg :) Som tur var fanns det en hjälm där som jag fick låna!


skönaste hjälmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0