Det kliar i många nerver!

Hej hej,

just nu kliar det i väldigt många nerver i kroppen! Är jättesugen på att jobba på i köket för att det ska bli klart, vill shoppa massa nya snygga ridkläder och rida massa! Igår hade jag en riktigt seg och bedrövlig dag, fast jag kanske behövde det för idag känner jag mig mycket pigg och fräsch :) Nu ska jag susa bort till Ann och Peter en snabbis för att se om jag kan få några instruktioner om vad jag kan göra nere i köket, vid 19 kommer Per hem och då har jag massa saker som jag måste prata med honom om :)


På måndag ska jag åka och träffa den här stiliga mannen igen, och då får jag dessutom filmerna från träningen och tävlingen i mina händer. Ska bli så kul både att få rida honom en sväng och sitta och studera filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0