Ett litet skri

Hej,

oj oj vad länge sen det var som jag uppdaterade nu. Det var inte bra. Men den här veckan har bara sprungit förbi, önskar att jag hade haft en nödbroms att dra i lite. Det är lustigt att livet kan vara som i stiljte ett bra tag och sen, pang så bara skenar det iväg och är fullt upp precis hela tiden.

I måndags hade jag skola och sen andra otäckheter som gjorde att jag inte var så pigg resten av dagen. Sen har jag jobbat på Granngården tisdag-onsdag. Idag ska jag på skolan först och sen in och jobba kvällen också. I helgen är det tävlingar på THF och jag försöker styra upp med funktionärer, det fattas fortfarande folk på några viktiga platser så det är rätt så stressande, men bara att jobba vidare! Jag måste dessutom fixa tid till att göra iordning nya siffror till hindren - tror att det blir mitt fredagsmys att pyssla med det :p

Igårkväll fick jag iallafall vara med och hoppträna för Anneli på en mycket häftig häst, det är bra, då får man lite extra energi! :) Det filmades en hel del men jag kommer nog inte att kunna få tag på det förrän i helgen så då ska jag lägga upp lite.

På söndag ska jag också vara med och hopptävla - det ska bli jätteroligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0