fixing

Håller på att packa och göra klart massa saker inför den här dagen, börjar skolan 1215 sen kommer Per och hämtar upp mig. Då har vi en timme på oss att susa in på systemet och handla det som syster och hennes kille har beställt, när Per läste upp allt igår kändes det typ som vi skulle tömma bolaget! Plus att jag måste hinna äta något för kl 15 börjar jag jobba på Granngården. Direkt efter stängning kommer Per att vara där och hämta upp mig så åker vi iväg, första anhalten är hos hans farmor och farfar i Hällesjö. Vi övernattar där och på fredag förmiddag ska Per sko några hästar där i närheten, sen åker vi vidare mot Stugun. Där ska två hästar skos, kvinnofolket ska titta på hästar som tränar och det ska ridas, herrarna ska åka på något fiske och sen antar jag att det blir damerna som får kliva in och ta hand om dom ;)

Just nu känner jag mig lätt förvirrad, jag avskyr att packa inför att åka bort. Måste ha med mig varma kläder, sköna kläder, kanske något som är lite presentabelt, vad blir det egentligen för väder? Och sen kanske det man helst vill ha är det mest praktiska så då tar man med sig dubbelt för att gardera... ååh, gillar inte att packa!

Det är som rätt okej att åka bort ändå, jag är inte så förtjust i det egentligen men det brukar gå bra. Men det är så jobbigt att lämna hunden :( Eftersom syrran har två katter och en hund som är lika galen som Happy så är det rätt så skönt om hon inte är med. Annars måste man hålla på att vakta och passa dom hela tiden, men på 3 dagar så hinner jag ju sakna ihjäl mig efter svartmulen.




Den vackraste busungen! Bilderna är stulna av Elin

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja jag med haha! ;)

2012-02-09 @ 22:11:30
URL: http://www.showjumper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0