Idag

Hej,

usch vad dött det är här. Men nu har jag iallafall slagit mig ner på kökssoffan för lite uppdatering.
Idag är det alltså torsdag och som vanligt på torsdagar så är det naturkunskap B inne på komvux på förmiddagen. Skulle bara in lite kvickt på Ikea för att försöka få reda på lite saker om elen till vitvarorna som drog ut på tiden så jag blev lite sen, idag var det genomgång på akustik och optik. Rätt trist, men det måste göras inför, förhoppningsvis, mycket roligare saker i framtiden!

När jag kom hem käkade jag och Per sen lunch, sen åkte han iväg och skodde. Jag och Happy har varit ute och städat min bil, det var bedrövligt. Och nu är det bedrövligt i hallen istället... varför blir det alltid så? Om man städar på ett ställe så blir det genast mycket stökigare på ett annat? Sen så gjorde jag en liten snögubbe vid vår bro, inte ofta man göra så mycket kreativa saker nu för tiden så en liten ful snögubbe fick bli ett lagom projekt ;) Dock tänkte jag inte på hur svårt det skulle vara att ha en labrador till hjälp - det slutade med att Happy nu är rädd för snögubben för att hon fick så mycket skäll. Men det är faktiskt inte okej att rycka armar och näsa av andra!

Min fina snögubbe och en hund som är mycket besvärad över att behöva vara så nära den,
haha, ångrade mig faktiskt att jag tvingade henne att gå dit igen efter vårt lilla "stjäl inte snögubbens lemmar"-bråk. Men å andra sidan så får hon faktiskt acceptera att ett nej är ett nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0