Kemikväll

Visst händer det lustiga saker med en själv när jag måste göra något jobbigt? Som ikväll till exempel - jag måste verkligen plugga inför kemiprovet imorgon, och helt plöstligt känner jag att jag absolut inte står ut med att se disken längre, att jag genast inser att det behöver dammsugas, att tvätthögen nästan känns lockande att hålla på med istället.. hmm, hjärnan är mycket smart!

Men ikväll får det inte bli några undanflykter, det måste göras. Per jobbar natt och Happy har precis påbörjat ett nytt tuggben. Bäst att sätta igång direkt, om jag är duktig och pluggar ordentligt ska jag få tillstånd av mig själv att lägga upp bild på något som jag köpt idag inför helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0