Planerar i soffan

Lördagkväll, ligger seg i soffan och zappar runt bland massa tok på tvn. Red ut en sväng på Braxen idag iallafall, det var riktigt kallt men det var många som red i ridhuset så då blev jag lat. Kändes dessutom som en precis lagom nivå av ansträning att bara tränsa och hoppa upp på täcket ;) Frös bara lite om kinderna, blev förvånad över det faktiskt.

Just nu försöker jag tänka ut vad jag ska ha på mig på tävlingen imorgon och vart dom sakerna finns någonstans så jag har en plan färdig när jag kravlar mig upp, ska packa med kläder till clinicen på en gång också för jag kommer nog inte att åka hem nånting mellan :) Ska bli riktigt kul att gå på den imorgon, hoppas vi får se roliga och smarta övningar och superfina hästar såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0