Steg 1 - done

Då var kemiprovet avklarat - vet inte riktigt hur det gick. Men jag hoppas och tror att jag lyckas knapra ihop till att bli godkänd, kemi är verkligen inte mitt ämne!

Nu har jag ganska nyss kommit hem, försöker få tankarna lite på plats i huvudet. När jag får otroligt mycket att tänka på så blir det helt kaos. Så då brukar jag sätta med ner och skriva en lista, vart ska jag åka nu och vad behöver jag ha med mig då? Vem ska jag ringa i bilen, när måste jag vara framme osv osv... Sen springer jag runt med den där listan framför mig och bockar av allt eftersom. Det brukar fungera ganska bra, fast jag känner mig lite knäpp :p

Nu är iallafall provstressen lagd åt handlingarna, det som gäller nu är att packa ihop allt jag behöver inför kvällen. Vi ska bygga banan inför imorgon kl 17 och innan dess ska jag ha fixat nya siffror till alla hinder, det som återstår för att det ska bli klart är att limma fast de nya siffrorna på dunkar. Klockan är bara strax efter 12 och jag och Happy sitter här på köksoffan, Per har jobbat natt och sover. Det skulle verkligen behöva städas här hemma men det brukar inte vara en lyckad kombination med att han måste få sova. Så jag och lilla hunden packar oss iväg och åker iväg för att träffa Elin, har inte träffat henne på hela veckan så jag har saknat henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0