Tävlingen 120219

Här kommer äntligen filmen från tävlingen med Sören :)

1an - Behövde lite peppning själv tror jag så jag klämde till med ett litet "japp!" ;)
2an - Var inte med på hans lilla luftsprång i anridningen så jag klantade till det med att hålla honom lite för  mycket i munnen istället för att sitta emot med sätet. Synd, men sånt som händer när man inte känner hästen riktigt.
3an - Dundrade på och fick ett stort men ändå bra språng
4an - Lite samma sak som på tvåan
5an - Kom liite nära och gjorde min "specialeftergift" med vänster handen, haha, vet inte varför jag gör sådär
6 & 7 - Känns som vi hittade lite flyt där, lite synd att jag petade ner ett så vi inte fick rida fas 2.

Men jag är ändå mycket nöjd, sjukt häftig häst!
Ser ut som att jag håller på att trilla över huvudet på honom efter målet, tror att jag håller på att trassla med tyglarna och klappa honom :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fart! Supersnygg outfit btw :P

2012-02-27 @ 19:58:44
URL: http://elinnordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0