den 3dje dagen på det 23:e året

Hej,

idag blev det en hästig dag. I förmiddags åkte jag iväg och red en häst, blev frågad om jag vill hoppa en riktigt fin häst igår. Så idag var jag iväg och provade på lite, en inte helt lätt herre, men rolig! Vi ska åka in till ridhuset med honom så ska jag rida för Anneli och få lite guidning. Vore riktigt roligt om vi kan komma ihop oss bra för isåfall blir det lite tävlingar i vår :) Berättar mer framöver!

Åkte direkt till Baxter efter det, skulle ta ut honom idag. Men då hade han tappat en sko och hoven var rätt så trasig så jag fick inte för hovslagaren - typiskt. Fast det är ju inte så lyckat om det knappt går att få på honom en sko sen. Stackars lilla vännen, jag tror verkligen att han skulle vilja få komma ut i skogen och sniffa efter älgarna. Imorgon blir det nya skor iallafall :)

Imorgon ska jag åka upp och kolla på lite träningar också, alltid bra med inspiration!


Undra om Baxter tog av sig skon för att han tycker det är lite halvkul att hitta på saker medans Per håller på med hans fötter?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv.Vad roligt! Jag blev lite kär i henne när jag var medryttare på henne för lite över ett år sedan, och när Anna sen bestämde sig för att sälja blev det att jag köpte henne. ;)

2012-01-04 @ 20:08:47
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0