förmiddagsblogg

Idag har jag haft en lugn och seg förmiddag, Per var duktig och klev upp imorse. Han satte fart ut i stallet för att sko en häst och verka en. Själv låg jag kvar i sängen och drog mig rätt så länge. Gick ut och busade en stund med Happy sen, skotten även lite snö. Varför kom det snö? Om det inte kommer mera snö nu då blir jag nöjd!

Har ätit lunch och legat här i soffan och läst lite bloggar medans Per vilade upp sig för att åka och sko fler hästar. Skönt för mig - fick liksom lite bonusvila fast jag egentligen inte alls förtjänade det ;) Nu är det iallafall dags att börja röra på sig, ska upp på stallet och rida Baxter. Funderar också på att börja röja lite i träskåpet, eftersom praktiken är slut så kommer jag att förlora mitt älskade klädskåp i omklädningsrummet. Så min plan är att flytta in saker i det andra skåpet, vilket tyvärr kommer medföra ett massivt jobb för att kunna få in något mer där.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0