hos mamma

Sitter hos mamma och håller på att färga håret, har varit på stan med syster och pappa på eftermiddagen.
Blev lite shopping :) Det var ju min födelsedagspresent från pappa och Eva att jag skulle få shoppa lite, så det blev en blå stickad tröja. Fyra linnen i grönt, svart och vitt, en sport-bh vilket man aldrig kan få för många av. Och så använde jag mitt presentkort på Stadium och pappa la till resten så blev det en ny vinterjacka också. Det var mycket bra, tror min gamla har hängt med i 5 år så det var liksom dags för en ny. Dessutom bytte jag min bruna fina Equilinejacka mot en blå, såg den i blått igår när Elin och jag var där och det kände mycket enklare att matcha den med ridbyxor och sånt.

Idag ringde chefen från Granngården så nu ska jag in och jobba i helgen, både lördag och söndag. Som tur var kunde jag få skjuts till jobbet på söndag, det är ju gala imorgon kväll ;) Usch vad ohästigt det är här nu, men till veckan blir det om ändå bara något men ändå lite bättre. På tisdag ska jag ut och rida och på fredag blir det förhoppningsvis lite trimning på THF.




Vad fasen.. att ladda upp någon bild var ju inte att tänka på. Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0