Ingen hästdag

Hej allihop,

idag var jag inne på skolan på förmiddagen. Vi gick igenom atomer och molekyler, och provade på att bygga modeller av molekyler. Jag var i samma grupp som en annan hästtjej och ja, vi kanske inte byggde dom vackraste kreationera. Men dom dög ändå :) Efter skolan så mötte jag upp Elin och vi var runt lite i stan och på Birsta.

Sen lyckades jag köra runt dammsugaren här hemma, Happy har äntligen fått hem sin julklapp som länge varit kvarglömd i stan hos pappa så det låg stoppning lite överallt. Imorgon ska vi iväg på bergravning på förmiddagen, mormor ska efter en tids jobbig sjukdom få återförenas med morfar. Efter det ska jag vara tillsammans med Jenny, mamma och Hasse. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0