Måndag den 2a januari

hej hej,

planerna för idag gick fint som fasen!
Har fixat följande saker

- Åkte in på Granngården
- Red Braxen, dock inomhus. Blev utan sällskap och ville inte ut i regnet ensam
- Var in på arbetsförmedlingen
- Läste ett kapitel naturkunskap

- Slängt allt kartongskräp och pantat alla burkar
- Tvättat nästan all tvätt, det snurrar fortfarande för fullt där nere
- Varit ut på en kvällspromenad med lilla Clip och Happy nyss :)
- Sen har jag även skrubbat i köket och badrummet och hämtat ut min kamera som kom tillbaka från lagning.
- Ramlade ner från Pers träningsgrej och landade handlöst på rygg och bakhuvud på köksgolvet - slog ihjäl mig

Känns som en bra fixardag. Har även sett tredje Twilight filmen, me like !!

Imorgon ska jag försöka mig ut på ett spännande äventyr :)


finaste pojkarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0