Markarbete

Idag blev det lite små skutt med en fin valack. Vi skulle kanske egentligen ha hoppat lite mer, men eftersom det var någon månad sen han hoppade och han hade lite akrobatik för sig efter hindren så lät vi det bara vara lågt. Det kändes skönt för mig, att lära mig hur han fungerar på lite småhinder och att lösa det som händer efteråt också ;) Idag var dessutom hans riktiga ryttare med, det kändes lite nervöst men också bra, passade på att fråga henne saker. Han var spänd i början precis som sist men det släppte lite fortare tyckte jag.

Och jag mitt klant hade för en gångs skull fått med mig kameran, men dessvärre inte raderat massa crap som låg på minneskortet. Så tyvärr blev det inte alls mycket filmat innan kortet var fullt, men lite galopp och våra två första små skutt kom med iallafall :) När jag red an i trav var han helt lugn efteråt, det var när jag galopperade in som det bar iväg lite efteråt. Han hade iallafall riktigt härliga språng!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ser ju supertrevligt ut!

2012-01-19 @ 21:07:20
URL: http://elinnordmarks.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller med Elin, det ser ut som att ni kommer bra överens!

2012-01-20 @ 11:42:43
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0