mitt i veckan

Idag har jag fått lite saker gjorda! Trots en liten oplanerad sovmorgon så hann jag med en hel del saker på förmiddagen, läste massa natur tills det kändes som inget mer fick plats i huvudet. Så då gjorde jag lektionsplaneringar inför eftermiddagen och kvällen, hade konferens med Elin på facebook. Vid halv 2 åkte jag vidare mot stallet, stannade och käkade lunch på vägen. Sen hade jag tre lektioner idag, först två träningsgrupper på ponny och senare en storhäst grupp. Det kändes mycket bättre än igår, hade hunnit tänka igenom vad som inte kändes så bra igår och gjorde om. Dessutom hade jag 50 minuters paus mellan alla lektioner idag - det var nog riktigt bra för mig. Då hann jag tänka igenom hur det gått, släppa det och fokuserat om inför nästa! Hade ju praktikant-Matilda med mig hela dagen också, perfekt med ett litet mentalt stöd ;) hehe

Nu är det något sorts bollspels evenemang på tvn och hela soffan är full med entusiaster, fast jag skulle helst bara vilka dö i sängen. Men det är inte så jättelångt kvar, imorgon ska jag upp och iväg på skolan. Hoppas verkligen att något jag har läst nu har fastnat för jag missar ju en lektion på fredag då jag ska på mormors begravning. Efter skolan blir det kanske en svängom på Equeen med Elin, hoppas det! Jag är verkligen sugen på att hitta några snygga ridbyxor. Och imorgon kväll kommer Jenny, det gillar jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0