Motivation

Hm, blev egentligen förvånad över att min hjärna lyckades stava det ordet till rubriken. För är det nånting som fattas mig just nu är det verkligen motivation. Känner mig rätt död inuti, vet inte hur jag ska komma till liv riktigt heller. Dagarna bara går, en efter en. Och jag lyckas inte få en enda vettig sak gjort. Hatar det! Visserligen har min nacke varit riktigt dålig säkert 3-4 veckor nu, vet inte om det är det som gör att jag känner mig såhär.

Idag har jag iallafall varit ute och ridit Minne tillsammans med Elin och Blåsan, blev en rätt så lugn sväng med mest skritt, lite trav och galopp. Nu är jag hemma igen efter att ha vimsat runt på Coop med en tom korg och inte kunnat komma på en enda sak att äta idag. Ska också försöka göra en kupp mot mig själv. Jag köpte chips, men jag får bara äta dom senare om jag lyckas åstakomma något idag. Det jag hade tänkt ska ge utdelning på chipsbelöning är följande ;

- Plocka undan allt hemma
- Dammasuga och torka golv
- Starta någon tvättmaskin
- Ta undan allt skrot från biljardbordet
- Skura i badrummet

Vad tror ni om det? Är det värt att göra allt det för chips? Jag älskar chips, men det känns tungt. Bäst att försöka skrida till verket på direkten, fast väldigt tyst och stillsamt för Per sover efter sitt nattskift.

Kommentarer
Postat av: Issa

Fasen jag hade ju glömt bort din blogg den ska jag komma ihåg att följa :)

2012-01-20 @ 16:28:50
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0