När jag ska bli 23

När jag nu ska fylla år igen, vilket också ska bli min sista födelsedag. Eller ja, den 23 januari kommer ju att inträffa fler gånger bara det att vi kommer fira mig som 23 år varenda gång. Det känns liksom som det räcker så, kommer att komma in på både Oscar och Bishops utan tjafs. Och så är man sådär lite lagomt vuxen, perfekt!

Anywho så har jag fått påtryckningar om att önska mig saker så här följer några alternativ

- Nya jeans, mitt enda par är för stora. Älskar levisjeans!
- Ny prenumeration på tidningen Ridsport
- Ridbyxor - nu tror jag att det kommer opponeras här, men jag har faktiskt inte så många. Och framförallt inga som kan bäras tillsammans med min übersnygga Equiline tröja, så det så!!
 
hmm.. ja, tyvärr är det nog det enda som jag kan komma på. Fast jag blir ju som vanligt alltid glad för det mesta som är hästrelaterat, även annat också såklart. Men det där med hästar är ju faktiskt min favoritgrej ;)


ni förstår ju att det krävs ett par rätt schyssta brallor för att matcha denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0