Nya skor på häst, blöta skor på mig

Hej hej,

jag älskar att vi inte har en bedrövlig vinter med 2 meter snö och 20 grader kallt. Fast det är tråkigt när alla skor man äger är blöta också. Dock gillas ändå årets vinter av mig! :) 
 
Dagen började med frukost tillsammans med Per - inte alls vanligt, det gillas. Sen åkte vi mot stallet, jag skulle titta på träning och Per skulle sko Braxen. Fast jag hann inte se så väldigt mycket, fick hjälpa till med både Baxter och Micron, Ingela skulle slå på honom sulor fram. Helena red Baxter idag, hon ringde ganska nyss och sa att han hade varit fin :)

Nu har jag precis kommit in från en promenad med Happy, Per tyckte vi var så jobbiga så han körde ut oss ur huset. Men det var ganska skönt ändå - hunden tyckte det var en fantastiskt bra idé, hon flög runt i snödrivorna som en galning! Tog ut lilla Clippen och gick med honom upp till vägen och tillbaka, så han får röra på sin lilla mage, bra för pojkarna att få gå ifrån varandra ibland också. Det är inte så lyckat om dom växer ihop - men det har aldrig varit något bekymmer. Vi har så duktiga småhingstar!


Idag är det 19 dagar kvar till min födelsedag! Här är en urtjusig bild på mig från när vi var ett grymt gäng som firade när jag fyllde 20. Tror det var 20 iaf, kan ha varit 21 också :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var när du fyllde 20 ;)

2012-01-05 @ 09:48:15
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0