ponnyvaktaren

Hej,

idag börjar ett spännande uppdrag! Jag ska vara hästvakt åt Bettys ponny Minne :) Hon är borta onsdag-lördag så då har jag honom. Det ska bli kul, jag har ju en stor kärlek för att få rida ponnys! Dessutom står han ju i samma stall som Blossom, hästen som Elin rider. Och den här veckan har Elin Blåsan varenda dag, perfekt tajming! Idag ska Elin hoppa lite i ridhuset så jag och Minne gör henne sällskap dit, han är ju en riktigt fin dressyrponny som Betty tävlar med i LA-klasser, kan säga att det är premiär för mig med med en så väldresserad ponny. På min ponnytid var det mest busar som jag red. Kan nog tänkas att det dyker upp en bild på oss lite senare :)


på den här lilla rackaren fick jag en hel del träning i den ädla konsten "att sitta kvar" ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men sötaste lilla Timmen!

Som jag minns det satt du inte kvar speciellt ofta ;)

2012-01-18 @ 11:49:40
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0