slow sunday

Idag är en riktigt seg dag, igår var mamma, Hasse, Jenny och Pers föräldrar Ann och Peter här. Vi åt tacos och firade min födelsedag i förskott, passade på eftersom Jenny var här :) Klockan blev strax efter ett innan alla hade åkt och gått hem till sig så imorse blev det sovmorgon. Nu har jag nyss varit i stallet och ätit. Ikväll borde jag borsta av dammet från mina glasögon och ta fram naturkunskaps boken igen för imorgon ska jag in på komvux! Fick sms i fredagskväll, dock tror jag att kursen började den 12e så jag hoppas dom inte har hunnit med allt för mycket än. Trots att det har varit mycket lugnt nu så känns det som det kommer hända lite grejer nu framöver.

Måndag - komvux, mer firande av födelse
Tisdag och onsdag - lektioner på THF
Fredag - begravning
Lördag - travgala


den här fina tavlan fick jag av mamma och Jenny. Av mamma och Hasse fick jag en elekrisk värmefilt - skönt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va fin!

2012-01-22 @ 17:09:41
URL: http://elinnordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0