Slut på funk?

Hurra! Idag känns det som jag har tagit ett ordentligt stag i rätt riktning för att komma ur mitt funk, imorse åkte jag iväg till skolan. På måndagar har vi laborationer - förvirring uppstår! Efter skolan åkte jag hem och släppte ut hunden, bytte kläder och mötte upp Elin på gymmet. Vi körde ett pass med spinning och sen core, det var jobbigt. Kan inte riktigt förstå hur ur form jag verkligen är :p Hem igen, dusch och stallkläder. Tog med mig både Elin och Happy till stallet, hämtade hästen i hagen och så gick vi ut och gick i ungefär 40 minuter :)

Per håller på att jobba sina nätter så honom ser jag inte mycket av just nu, men idag var jag hemma och fixade mat tills han vaknade så jag träffade honom en snabbis iallafall. De senaste timmarna nu har jag suttit i soffan och försökt skriva på en inlämning, får hjälp av Anders också, det är ganska bra! Är trött nu men jag ska ändå försöka skriva ner lite till, vore så skönt att få det klart snabbt - eftersom jag känner mig själv rätt så bra så finns det risk att det tar vääldigt lång tid att få det klart annars ;)

Imorgon ska jag iväg och rida, hoppas det inte kommer vara allt för kallt bara!

sommar, sommar, sommar... fantastiska ridbana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0