tisdagen

Hej hej,

det har varit snålt om tid för att knappa in något här nu. Men nu har jag precis kommit hem ifrån stallet och ätit en mycket god kesomacka :) Idag har jag försökt läsa lite, läst på inför lektionerna som jag hade ikväll. Tyvärr vet jag inte om det hjälpte så mycket ;) Och så har jag tagit hand om Braxen.

Kan iallafall berätta om mina fina presenter som jag fick igår. Av Per fick jag en hel massa saker, prenumeration på tidningen Ridsport, ett par supersnygga nudie jeans och så ska jag få ett par ridbyxor också! Måste bara hitta några snygga - Per är snäll han :) Av farmor och farfar fick jag ett presentkort på Stadium, det är perfekt! Finns alltid massa snygga saker där. Och av pappa och Eva fick jag ett "presentkort" på en shoppingrunda, det är mycket bra..då tar jag bara med mig pappsen och så shoppar vi sakert till mig :) Och av Elin fick jag en bok, om att vara hästföretagare! Den ska jag sticka ner näsan i så fort jag har kommit igång med naturkunskapen.

Imorgon får jag så lov att kliva upp i vettig tid, ska läsa så mycket naturkunskap jag bara kan på förmiddagen för att åka till stallet vid 3-tiden. Ska ha tre lektioner under dagen och kvällen där. Hoppas jag kan få ha hjärnan med mig bättre än vad jag hade idag. Det känns att man behöver komma in i det med att ha lektioner! Just nu så blir jag otroligt nervös, fast jag vet egentligen inte varför, måste skärpa till mig! :)



mig vill träna och hoppa - i solen och sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0